today
2010-01-26 @ 12:42:08 / kläder / Kommentarer (1)
det började med att theo ville gå upp vid halv nio, lite motstridigt satte jag honom på mattan och la mig i soffan. en halvtimma senare är det bajs på mattan och bajs på theo. får skrika upp en sovandes johan som inte fattar någonting, så efter många om och men kommer han och hjälper mig att duscha av theo, som förövrigt stod och skrattade hela tiden. söt unge det där.

Funderar förövrigt på om man kanske borde hänga in vinterjackan och gå över till skinnjackan istället, fast det är ju fortfarande minusgrader ute. vet inte om jag orkar med mer snö, kyla och vinter.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-01-26 kl 19:26:55;

Välkommen till livet med barn...det kommer bara bli värre =D

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »