today
2010-01-25 @ 12:32:04 / kläder / Kommentarer (1)
igår satt jag och pillade med kameran för att få fram bättre ljus och slippa dom gula tonerna. jag trodde jag hade misslyckats totalt tills jag skulle ta denna bilden förut.

jag har ett skönhetstips också. om ni, precis som jag har ljusa, nästan obefintliga ögonbryn och fransar och färgar dom regelbundet, så vet ni ju att färgen ljusnar av allt eftersom. sist jag var i trollhättan fick jag en brun mascara av min mamma, som jag är som tokig i och denna bruna mascara använder jag ibland på mina ögonbryn för att slippa behöva trixa med all denna ögonbrynsfärg hela tiden. annars har jag hört att lypsyl, alternativt läppglans är bra till att fixera ögonbryn om man inte har ögonbrynsfix.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Estelle tycker den 2010-01-25 kl 14:14:42;

jaaa, jag har också tänkt på att de kan vara på tighta! frågan är bara om det är värt att testa.. använder dem inte så ofta

Estelle har en hemsida på http://elletse.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »