today
2010-01-23 @ 11:12:52 / kläder / Kommentarer (2)
igår blev det dålig uppdatering för jag fick annat för mig
saker som att diska, städa och tvätta
oh my, vad jag storstädade igår, var riktigt stolt över mig själv
så vaknade jag imorses och gick ut i vardagsrummet och vad händer då?
jag möts av stora dammråttor som flyger omkring överallt, vad i helvete?
nu har jag städat ordentligt 5 gånger på 9 dagar

idag kommer sandra över i alla fall, det ska bli kul
det är väldigt sällan jag överhuvudtaget bjuder över folk
om man bortser från folk som hör till familjen
jag har faktiskt lite svårt att ha vänner i mitt hem
men det är en helt annan historia varför det är så

förövrigt sitter jag och kollar lägenheter kring göteborgsområdet
varför bor vi ens i jönköping med den hyran vi har
när vi kan bo i göteborg och betala nästan 2000 kronor mindre
jag blir glad i hela kroppen av att veta att det antagligen blir göteborg snart




later

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-01-23 kl 12:05:48;

låter bra med Göteborg :D

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kenneth tycker den 2010-01-23 kl 15:54:37;

Som om götet skulle vara billigare, kanske om man väljer Hammarkullen =)

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »