today
2010-01-20 @ 15:49:40 / kläder / Kommentarer (2)
såhär har jag sett ut idag, tröjan är nog ett av mina mest misslyckade köp
helt klart är den inte värd dom 200 kronor jag spenderade, men den är skön iaf
ett big failure är ju att jag ser rätt så tjock ut på bilden
fast vad vet jag, det kanske är sådär jag egentligen ser ut
i sånna fall har jag köpt världens bästa helkroppsspegel ifrån ikea
och ja, ända sedan 7 år sedan har jag lärt mig att man ska grimasera på bilder
för då kan ingen påpeka att man ser förjävlig ut helt ofrivilligt
utan jag kan med gott samvete säga att 'ja, det var meningen'

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-01-20 kl 16:36:59;

Jag gillar ditt håååår =)

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

soffan! tycker den 2010-01-22 kl 01:25:18;

varför dåligt köp?

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »