proud
2010-01-25 @ 14:50:02 / theo / Kommentarer (2)
det går inte att förneka att theos absoluta favoritleksak(?) är vår tevekontroll. även om jag lägger den på olika ställen för att han inte ska få tag på den, så hittar han alltid ett sätt att lyckas få tag på den. som för bara några minuter sedan. jag la kontrollen uppe på tevebänken, bredvid teven, vänder mig om och fixar med annat och hör hur theo liksom antränger sig för att få tag på kontrollen, han lyckas. det som gör mig till en dålig mamma är att jag istället blir så lycklig över att denna lilla killen verkligen fattar hur man sätter sig upp själv, pushar på för att kunna ställa sig upp, tar kontrollen och släpper tevebänken, utan att tänka på konsekvenserna. han ramlade pladask på sin lilla blöjrumpa, väldigt stolt över att ha lyckats ta tag i kontrollen, fast hans mamma är nog stoltast i världen över honom. nu väntar jag bara på att han när som lär sig gå, jag ger det 2 månader sen jävlar finns det nog inget stopp på den där killen.

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

lollo tycker den 2010-01-27 kl 14:27:49;

så söt ! :)

 

elin tycker den 2010-02-19 kl 21:25:01;

Hur gammal är han nu ?:)

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »