great coffee
2010-01-25 @ 21:47:06 / kläder / Kommentarer (1)
varje dag hittar jag ungefär 15 nya klädesplagg som jag skulle dö för att äga. ungefär hälften av dom glömmer jag bort efter någon timma då jag hittat 4 nya plagg som gärna skulle få finnas i min garderob. (eller okej, jag lägger alla mina kläder i en byrå och jag har till mitt befogande 3 lådor, så lite kläder har jag) det som sätter stopp för att jag inte köper allting är ju för att det inte är så kul att ligga minus på kontot varje månad. men ibland lyckas jag faktiskt köpa med mig något hem som är jättesnyggt, bara det att väl hemma ser jag ut som en elefant i kläderna och ångrar mig stort över mitt köp. den senaste tiden har det mesta av alla mina pengar gått till mat (?!) för jag är en jättebra kock! faktiskt, det är sant. jag är grym! (om man gillar stark mat) jag tror denna skills dök upp när jag och johan flyttade ihop och jag upptäckte att den killen gör ingenting om man inte tjatar, tjatar, tjatar. fast ibland är det värt det, för när jag inte vill ligga minus på kontot så köper han en tröja eller två till mig. annars funderar jag mest på att inte sova utan svulla i makaroner eller något liknande, är jättehungrig fortfarande. har inte hunnit dricka något kaffe idag heller. man kan ju gärna ignorera det faktum att jag har buskiga ögonbryn. over and out

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

johan andrén tycker den 2010-01-27 kl 12:36:09;

100% utav dom du blir sugna på som du till slut köper säljer du på tradera 2 veckor senare.

johan andrén har en hemsida på http://www.nihilisten.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »