god morgon
2010-01-25 @ 10:00:59 / Allmänt / Kommentarer (1)
här sitter jag, fortfarande i morgonrock och lyssnar på hur theo försöker få upp johan ur sängen
men det kommer inte lyckas, johan har spytt 5 gånger under natten och morgonen!
hoppas, hoppas, hoppas inte att det är någonting som smittar theo
utan att det var soppan jag gjorde igår som har skapat detta spyande
nu ska jag snart göra mig iordning för dagen och kanske ta och dammsuga idag

later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Rebecca tycker den 2010-01-25 kl 13:59:39;

Inte mjukiskläder idag !!!



Idag stod en tjej utanför skolan och spydde. bara så där. jag hade iaf gömt mig och inte stått där mitt bland folk och spy.



Hoppas att han mår bättre snart och att inte du och theo blir sjuka.

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »