god morgon
2010-01-21 @ 09:41:51 / theo / Kommentarer (2)
jag och theo har vart vakna sen sju imorses
men jag fick theo att sova tio minuter förut
funderar på att väcka johan snart så jag kan sova lite till
jag har haft så svårt att somna dom senaste dagarna
tror klockan hann bli tre innan jag slocknade inatt
men man vinner lite sömn på att ge theo saker som inte är leksaker
tex fjärrkontrollen, en petflaska och just nu leker han med ett glas
underbar pojke det där

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Camilla tycker den 2010-01-22 kl 14:26:46;

Men han blir ju bara sötare o sötare. Hur ska det sluta?

 

Anette tycker den 2010-01-24 kl 00:18:32;

Låter säkert sjukt, men fan vad kul att få ett ansikte på dig! Och fan vilken söt pojke!

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »