dance, dance, dance
2010-01-25 @ 21:20:50 / Allmänt / Kommentarer (2)
jag är understimulerad
någon som kan tipsa om en grym blogg?

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Anette tycker den 2010-01-25 kl 21:28:42;

Väljer vi att tacka ja så blir vi av med våran köplats. Men väljer jag att tacka ja så vill jag ändå att han går kvar resterande 2,5 år. Tycker han har fått haft det tillräckligt rörigt med flytt hit och dit under sitt korta liv. Står bara i valet och kvalet om man verkligen ska tacka ja. Samtidigt är det lite småläskigt att tacka nej och inte veta när man får plats här.

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Anette tycker den 2010-01-25 kl 21:37:50;

Ja, så tänker jag också. Nej, nu pluggar jag distans 100%, dom gjorde en liten specialare med mig när jag förklarade läget för dom på skolan. Så jag missar ju en hel del, och det blir ju svårare att klara av allt själv hemma, så om jag tänker på skolan vore det ju bäst om han fick en dagisplats nu. Men om jag tänker långsiktigt på Nelis så vore det ju bäst att vänta.

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »