torsdag
2010-02-18 @ 22:04:20 / Allmänt / Kommentarer (1)
okej, jag råkade kalla gårdagen för torsdag. har verkligen ingen koll på dagarna. skulle i alla fall fixa detta och råkade radera hela inlägget. haha! idag har jag köpt en fin vit kajalpenna så att jag kan vara snygg imorgon när dom opererar bort min tand, tror jag hörde något om att öppna upp tandköttet... vi får se på det alltså.

vi köpte vår vardagsrumslampa idag, den är sjukt snygg. synd bara att klockan på väggen inte fungerade som den skulle, för både lampa och klocka hade ju inte vart helt fel. påväg hem köpte johan dom sista semlorna till mig som fanns i affären, mumsigt, dom är slut nu. till och med theo smakade lite på grädden och ville ha mer, men jag fick förklara för honom att semlorna var minsann mina och han kan få smaka när han blir äldre, fast aldrig av mina semlor, han får fixa sina egna.

annars så började nästa säsong av biggest loser, som jag av någon konstig anledning redan har sätt, fast minns inte så mycket. lipade lite i smyg när dom hade sin första invägning (alltså, jag såg reprisen imorses efter att jag äntligen fått sett finalen som var för några dagar sedan) och jag sa till johan att skulle jag få välja en serie att se resten av mitt liv skulle det vara biggest loser med förutsättning att dom alltid spelar in nya avsnitt.

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Lollo tycker den 2010-02-19 kl 14:04:07;





inga ord om vår trevliga kväll?

synd..

jag hade lyckad kväll iaf <3



smaska på nu med semlan :)

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »