today
2010-02-02 @ 12:58:42 / kläder / Kommentarer (0)
ställde klockan imorses för att åka iväg till käkkirurgen, det är mycket lättare att gå upp när jag vet att det inte är någon annan mer än mig själv jag behöver ta hand om. det gick i alla fall bra, fick en ny tid om 2 veckor och jag och min inte så stabila ekonomi åkte ifrån sjukhuset 200 kronor fattigare. jag är fruktansvärt glad att allting går på försäkringen, hade jag fått lägga ut alla pengar själv så hade jag nog låtit tanden vara kvar, resten av mitt liv.

jag vill ha pengar när jag fyller år så jag kan köpa precis vad jag vill för dom. eftersom jag betalar av in studieskuld till csn var tredje månad och betalar hyra varje månad och har en inkomst på lika mycket som utgifterna är, så hade nog inte pengar suttit helt fel. och ja, jag har så jag och theo klarar oss varje månad, det går inte direkt någon nöd på oss.

och jag ska sluta duscha precis innan jag går och lägger mig, inte bara själva grejen att det är obehagligt med blött hår i ansiktet när man sover, utan att mitt hår liksom formar sig efter hur jag ligger med huvudet och min frisyr blir förjävlig dagen efter. borde börja duscha på morgonen istället. nu ska jag börja söka jobb igen.



later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »