tisdag
2010-02-09 @ 13:08:53 / Allmänt / Kommentarer (3)

igår var första gången jag märkte att blogg.se krånglade, kunde knappt ta mig in på bloggen och om jag väl kom in så kunde jag i stort sett inte göra någonting, så jag la det åt sidan.

drömde hela natten att jag satt och väntade på en person, var sjukt irriterande eftersom personen ifråga aldrig kom ut, utan en massa annat folk strömmade ut ur porten hela tiden. det konstiga är att jag alltid drömmer om denna personen i olika situationer fast oftast så möts vi i kortare möten. undrar vad det betyder egentligen. mina drömmar är så sjukt tråkiga egentligen, inte ens mitt undermedvetna är kreativt av sig.

idag ska jag verkligen ta mig till att köpa underkläder, tror det var 4 år sedan jag köpte en ny bh senast. haha! fast det är u så sjukt tråkigt att behöva klä av sig allt och prova och sen på med allt igen och hålla på. helt ärligt så vet jag inte heller vilken storlek som är min rätta storlek, tycker även det är sjukt jobbigt.

kan passa på att bjuda på två mycket gammal bilder på mig och theo

3 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Kenneth tycker den 2010-02-09 kl 20:04:06;

www.wordpress.com - krånglar aldrig =P

Kenneth har en hemsida på http://www.kennethjansson.net ta och kolla in den.
 

johan andrén tycker den 2010-02-09 kl 22:27:19;

han var en sån surpuppa.

johan andrén har en hemsida på http://www.nihilisten.se ta och kolla in den.
 

Anette tycker den 2010-02-11 kl 18:13:28;

Åh, lille människa!



Jag vet inte vad det är, men det måste vara ett spöke, vad annars. Det har hänt flera märkliga saker, men inte läskiga mer än att det är obehagligt att det sker bara. Alltså, jag menar att det inte har varit hotfullt på något sätt.

Anette har en hemsida på http://nettangrillspettan.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »