stil
2010-02-24 @ 22:46:58 / kläder / Kommentarer (2)
engång i tiden, var det jag och min lugg mot världen. tror faktiskt den gick nedanför ögonen men jag envisades med att ha den som en vanlig lugg. samma sommar var jag arbetslös, åkte jag på min första (och andra) festival och flyttade till hultsfred. i hultsfred träffade jag elin, henne saknar jag något fruktansvärt ibland. minns när det bara tog några minuter med cykeln innan man satt i hennes kök och drack kaffe. jag hade ingen känsla för stil heller, trots att jag trodde det. jag har fortfarande ingen känsla för stil, trots att jag tror det. har ett litet småhat mot alla modebloggare i åldern femton som är sjukt snygga, varför var man själv inte lika snygg när man var femton? när jag var femton hade jag kort rött hår och gick runt i en orange tröja, haha! som sagt, jag har nog aldrig haft någon känsla för stil.

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

sofie tycker den 2010-02-25 kl 03:17:30;

HAHAHA minns när du gick runt med kort, rött hår och hade en orange tröja!

 

lollo tycker den 2010-02-26 kl 23:52:23;



söt bild på dig :) blir alltid bra på bilder sådeså;)



kram

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »