söndag
2010-02-14 @ 22:32:45 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag hatar att facebook inte vill fungera, känns som en del av mig själv inte fungerar. så, idag kom vi hem igen. har hunnit titta igenom senaste avsnittet av lost och tittat på min träningscykel som jag köpte för flera år sedan och som äntligen kommit till jönköping. så nu finns det väl ingen anledning för mig att inte använda den. haha! nej, men varför inte, har ju tid när theo sover på dagarna och efter han somnat för kvällen men kan lova att jag kommer tröttna direkt. har alltid tyckt att allt det där med träning och överansträgning inte är för mig, man blir ju så trött och svettig och jag blir alldeles röd i ansiktet i flera timmar efteråt.

veckan har i alla fall gått jättefort, den verkar tydligen alltid flyga iväg när jag är hos mina föräldrar. funderar på att övertala johan att flytta till trollhättan istället, fast det negativa är att det inte finns några jobb där.



god natt

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »