måndag
2010-02-22 @ 15:28:03 / Allmänt / Kommentarer (2)
när jag gick och la mig igår hade jag den där må-illa-känslan, det liksom bubblade i magen och jag kände bara hur jag inte ville spy. jag lyckades i alla fall somna ifrån allting, ända tills några timmar senare då hela känslan hann ifatt och jag inte hann ta mig till toaletten. så, jag invigde min födelsedag med att spy ner sovrummet, lagom kul. så idag har jag inte orkat med så mycket, mest suttit i soffan och låtit theo klänga på mig.

när jag skulle fylla 20 hade jag sån fruktansvärd ångest över att lämna mina tonår bakom mig. ända sedan jag var liten har jag sagt att jag aldrig vill bli äldre än 21, så dom senaste dagarna har jag vart lite rädd för att bli påkörd eller liknande, allt för att inte bli äldre än 21. men nu sitter jag här, 22 år, sjuk med lätt uppsvullet ansikte. livet är underbart. grattis till mig

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

Emelie tycker den 2010-02-22 kl 21:23:22;

Trist att vara sjuk när man fyller år!



Tiden går så fort. Jag minns när vi var små och lekte under träden i min trädgård. Jag minns eran volvo som man kunde åka i bagaget. Jag minns att vi spelade worms. Jag minns bamsis. Jag minns oss som små. Nu är vi inte små längre och tiden bara försvinner. Förr var vi inte rädda för att bli äldre, då var det inget annat man ville. Bort från Sjuntorp... Som sagt, nu närmar vi oss 30. Ursh.

Emelie har en hemsida på http://wordsofem.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Johanna ♥ tycker den 2010-02-24 kl 06:11:08;

Vet inte om du fick mitt sms i måndags så Grattis i efterskott!

Johanna ♥ har en hemsida på http://johannanmaria.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »