god morgon
2010-02-01 @ 09:58:43 / Allmänt / Kommentarer (1)
har sovit underbart inatt, drömde om när jag var gravid med theo. tiden går verkligen jättefort, minns när man var liten och man tyckte att tiden gick fort, men ändå så fruktansvärt långsamt. nu när jag blivit äldre så tycker jag knappt att tiden går långsamt, känns som allt som hände för 2 år sedan var igår osv.

har inte börjat med jobbsökandet ännu, tänkte vänta tills klockan blir tio och jag druckit upp mitt kaffe. på torsdag är det trollhättan som gäller, jag och theo kommer vara där fram tills 14e, så det blir långsemester och jag kommer hinna träffa några vänner. underbart.

later

1 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

lollo tycker den 2010-02-01 kl 14:45:04;

jag hoppas att du söker jobb här i jkpg ;) höööhö..



 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »