god morgon
2010-02-15 @ 09:10:59 / Allmänt / Kommentarer (0)
idag står tvättning och lite ärenden på listan. ska hämta ut theos paket idag också. fyfan vilken kall lägenhet vi har! det är kallt när man ska sova och kallt när man vaknar, tände lte värmeljus nu för att förhoppningsvis få igång värmen här inne, om inte annat så blir det väl varmt sen när torktumlaren går igång.

är sugen på att köpa nya kläder, men jag vet att jag verkligen inte borde lägga mina pengar på kläder. fick i alla fall en ny mobil av mamma och pappa i för tidig födelsedagspresent, så nu behöver jag inte lägga pengar på en ny mobil och det känns i alla fall skönt. nej, nu ska vi se vad arbetsförmedlingen har att erbjuda.

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »