god morgon
2010-02-25 @ 09:41:11 / Allmänt / Kommentarer (0)
jag har inte sovit bra inatt, vet inte riktigt varför. vid halv sju vaknade theo och fick välling och efter det sov han väl inte direkt, utan mest låg och vred sig vilket gjorde att jag inte riktigt kunde sova. jag är sjukt hungrig också men vet inte om jag ska äta ägg eller ta johans pizza, haha. pizza låter ju sjukt mycket mer lockande kan jag ju säga men jag är bara 5 kilo ifrån min målvikt nu och då är inte pizza det bästa alternativet kanske.

jag är föresten sjukt stolt över mig själv, efter theo föddes och så hamnade jag på en vikt 13 kilo tyngre än vad jag vägde innan jag blev gravid. till det hela hör att jag gick upp 32 kilo (plus något kilo till) under min graviditet och jag har snart blivit av med allt. och ja, jag vet att det finns dom som blir av med allt dagarna efter ungen föds, men hur mycket gick inte dom upp då? typ 12 kilo. sen så är jag inte känd för att träna, jag hatar det nästintill så allt har bara handlat om att jag fortfarande får äta precis vad jag vill men inte när jag vill (okej, jag har nog rubbat lite på den där när jag vill regeln)

later

0 kommentarer hittills skriv en kommentar du också


Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »