god morgon
2010-02-03 @ 09:25:01 / Allmänt / Kommentarer (3)
igår gick jag och la mig tidigt, ställde klockan imorses igen, fast jag låg och drog mig tills theo vaknade. så nu är jag nog så pigg man kan bli när man går upp på morgonen. funderar på att sätta på en omgång kaffe och vänta på att första omgången av tvätten ska bli klar.

jag har ett litet klädproblem också, i mars ska vi på 50års-kalas, vad har man på sig då?

3 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

S.C tycker den 2010-02-03 kl 09:39:15;

Personen som fyller år bryr sig nog inte.

S.C har en hemsida på http://starlesscolor.blogg.se/ ta och kolla in den.
 

sabina tycker den 2010-02-03 kl 12:26:15;

Beror på var ni ska vara. Den lilla svarta är aldrig fel.

 

Sandra tycker den 2010-02-03 kl 17:47:02;

Man ska vara sådär lagom snygg, typ som på en skolavslutning typ :P



Imorgon vid denna tiden har jag fått en hjärtattak på affrodansen

 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »