fredag
2010-02-19 @ 18:04:03 / Allmänt / Kommentarer (2)
opererade bort tanden idag, eller skar bort tanden kanske. gjorde inte alls ont, kände ingenting och allt gick jättebra. nu har min högra överläpp och partiet runt näsan svullnat upp och är jättehårt. lyckat. på det hela så får jag inte sätta in den tillfälliga tanden jag fick förrns dom tar bort stygnen i munnen, vilket betyder att jag är tandlös och sjukt sugen på kakor. har jag nämt att jag känner mig som en cirkusartist? ja, och just det, jag är sjukt trött också. annars har det vart en bra dag.



såhär såg jag ut innan tandläkaren imorses, vad fin jag brukade vara

2 kommentarer hittills skriv en kommentar du också

S - the one and only! tycker den 2010-02-19 kl 19:53:17;

VA FUL DU E!!!!!!!!!

eller inte, puttisnuttan dåå! :):):):) ^^

 

Rebecca tycker den 2010-02-19 kl 20:19:40;

jätte gullig =)

Rebecca har en hemsida på http://www.majlov.se ta och kolla in den.
 

Kommentera inlägget här:





Kom ihåg mig?
« Äldre inlägg
Nyare inlägg »